maanantai 2. toukokuuta 2016

Taistelija

Minä taistelen sitä vastaan
taistelen, vaikka sattuu
lyön veitsen iskut syvälle
nauran makeasti sille pirulle
minuahan et hallitse

Menen ja teen
vaikka se pelottelisi
olen ja jään
vaikka se ahdistelisi
vaikeroin, itken ja ahdistun
mutta silti menen ja olen




Minä tahdon taistella
tahdon olla voittaja
tahdon selviytyä ja näyttää
että tämänkin voi voittaa

En tahdo jäädä enää makaamaan
en tahdo tyytyä valitukseen vakavaan
tahdon kiusata pirua
ja pelästyttää peikkoa
toimimalla vasten sen tahtoa



Vaikka se huutaa ja kiljuukin
kun olen tottelematon kulkuri
en välitä
huudan kovempaa
raivoan uudestaan
mutta sille peikolle
minä en luovuta
Minä taistelen
Yritän edes
Ja joku päivä voitan sen

1 kommentti:

Jos haluat ilahduttaa minua jättämällä kommentin tai viestin, kirjoita se tähän. :) Kiitos kaikille, jotka kommentoitte! :)