perjantai 30. lokakuuta 2015

Kapinoitsija


Minä pelkään
minua pelottaa
entä jos
entä jos olisin terve
mitä tapahtuisi
millaista se olisi
millaiseksi muuttuisin
 

Minä toivon
minä rukoilen
mutta samalla kapinoin ja pelkään
Kuinka silloin 
Kuinka silloin viestitän
kuinka silloin puran itseäni
kuinka kykenisin tuntemaan ja menemään

Mörkö sisälläni kapinoi
se huutaa ja mesoaa
se flittailee ja houkuttelee
Tule rakkaani
et kai ole unohtamassa minua
et kai vain unohda minua


Minä ikävöin sitä
vaikka vihaan sitä
se houkuttelee
se kuiskuttelee
se tarjoilee treffikutsuja
kutsuja kuolemanleikkiin
Turpiinko pitäisi antaa ja rukkaset kouraan
mutta niin komeasti se pytää


Kuolema
etkö muista sitä
etkö muista sen rajalaaksoja
Eläthän siellä
olet elänyt
- jo vuosia.

Se ei tahdo
että olen 
normaali 


2 kommenttia:

Jos haluat ilahduttaa minua jättämällä kommentin tai viestin, kirjoita se tähän. :) Kiitos kaikille, jotka kommentoitte! :)