maanantai 4. helmikuuta 2013

Onni

Onni. Inno. Ilo. Mistä nämä tulevat? Mitä ne minulle ovat? Mistä minä saan hyvää oloa? Harvinainen kuvapläjäys vuodelta, minun innononnista.
Iloa on minulle...


 ...ystävää vastaantuleminen.
...aamunvalo, illan kajastus.


 ...omat polkusi, vapaat reittisi.
...askeltesi rakse, matkasi turva.

 

...Vuodenajat. 
...Luonto, josta värit puhkuavat.
...Kylmyys. Punaiset posket, jäätyneet sormet ja kipristyneet varpaanpäät.


 ...arki, sen ilot sen sotkut.
...kaaos, jonka voit joskus antaa vain olla.
...kodintyöt, jotka ovat toisinaan välttämättömyys, joskus kodinhengettären iloa.


 ...valo. Se kaikkein luonnollisin.
...nurmikko, jossa voit kieriskellä.
...vapaus olla niin rölli kuin tahdot.


 ...ystävät. Ne kaikki.


...Jeesus, joka loi sinut ja minut. Ja joka tietää jokaisen hiuskarvasikin. ♥

2 kommenttia:

Jos haluat ilahduttaa minua jättämällä kommentin tai viestin, kirjoita se tähän. :) Kiitos kaikille, jotka kommentoitte! :)