sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Se videoleivonta-postaus, jossa mokasin...

Tätä on odotettu, videoleivonta-postausta, nimittäin. Olin innoissani, kun keksin idean joskus todella kauan sitten talvella. Olin innoissani, kun vihdoin ja viimein aloin kuvaamaan ja leipomaan. Olin innoissani, kun aloin editoimaan sitä. Mutta... Sitten se lähti, kun lähes koko työkin lähti tuhka tuuleen- minun liika innostumiseni takia.

Kameran muistikortti oli täynnä,johon olin kuvannut materiaalin. Laitoin kortin koneeseen ja lisäsin siitä asiat movie makeriin, ja jätin työn kesken. Tallensin, mutta ajattelin tehdä sen loppuun, myöhemmin. Siinä en vielä tehnyt virhettä - varsinaisesti. Olin kuvitellut, että kun olin siirtänyt asiat työhön, videot olisivat silloin koneella. Mutta eivät ne olleet. Tänään, päivällä aloin kaikkien miljoonien kouluprojektijen jälkeen, rentoutumaan leipomalla. Minulla oli edelleenkin kameran muistikortti täynnä, ja ajattelin kaikessa rauhassa poistavani sieltä videopostaus materiaalin, kun nehän olivat koneella. Noh, leipomisten jälkeen ajattelin tehdä loppuun videopostauksen, kunnes tajusin virheen. Puolet materiaalista oli poissa, sillä en ollut siirtänyt niitä koskaan virallisesti koneelle. Materiaalit olivat vielä ne isoimmat ja tärkeimmät.

Kiukuissani meinasin poistaa koko postauksen. En kuitenkaan kehdannut, sillä siihenkin oli mennyt aikaa ja työtä. Ja... saahan tuosta postauksesta ainakin sen ohjeen, jos ei muuta.

Nauttikaa nuista vähäisistä kuvamateriaaleista, mitä siinä on. Nyt kävi näin, mutta lupaan tehdä teille lähiaikoina uuden video-ohje postauksen. En mie kehtaa luppauksiani periä noin huonolla työllä. Hävettäshän se itteekin.

2 kommenttia:

  1. Voih ompa sulle käyny hullusti :( Mutta ihan tuli ohje selväks tostakin pätkästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, mutta eilen kuvasin jo uuden videopostauksen, joten ei todellakaan tarvitse kauaa odotella. Ja nyt lupaan, etten möhli ;D Hei kiittos, että kerroit, et tuli ohje selväks, kun mietin et onko tuossa mitään järkeä :))

      Poista

Jos haluat ilahduttaa minua jättämällä kommentin tai viestin, kirjoita se tähän. :) Kiitos kaikille, jotka kommentoitte! :)