tiistai 22. toukokuuta 2012

Olipa kerran leijonat, muttei sitten ollutkaan...

Tähän aikaan elämästä oli Jellonat, jotka pelasivat ja voittivat ja kansa hurrasi - ainakin meidän porukka huusi ja kovaa! Sitten tuli jellonat, jotka pelasivat ja hävisivät ja kansa buuasi... Minä en edes viitsinyt kahtoa.


Suomi- Usa pelistä oli siis kyse. Se torstai-ilta vietettiin kaverin luona grillaillen ja peliä kahtoen. Kävästiin myös läheisellä rannalla kuvia ja maisemia ihailemassa. Upea sää, ja on edelleen! Mahtava kesä tulossa! ♥ 


 Uusi paita ja laukku Tampereelta, josta tarkemmin kerron myöhemmin (siis siitä retkestä)



Aiheita blogiin olisi vaikka kuinka, mutta kun olen tälläinen tohelo, niin niitä ei vähään aikaan ole tullut eikä tule. Olin Tampereella reissussa, jonne hävitin kamerani. Noh, se löytyi sitten kirpparilta (joka oli muuten mahtava!), sen pitäjät lupasivat lähettää alkuviikosta sen minulle postisa, joten odotellaan sitä sitten...


 Kaksi ruokakuvaa vielä... Kumpi houkuttelevampaa ja parempaa? Veikkaisin ensimmäistä. :D Aivan huippua oli viettää aikaa ja leikkiä kaverin 4- vuotiaan pikkusiskon kanssa. Kokkailtiin leskenlehtienlehdistä, ruohoista, ketunleivistä ja kuravedestä; makkaroita, limsaa jne. ♥ En muista, milloin olisin saanut asettua kunnolla lapsen tasolle ja heittäytyä täysillä lapsekkuuteen. Pieni leikkigrilli oli tällä neidillä ja siihen aseteltiin ruuat ja käänneltiinkiin. "Tää yks meni oikeesti ruskeeks!" Iloiset huudot tuli ja pöytä katettiin kahdelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos haluat ilahduttaa minua jättämällä kommentin tai viestin, kirjoita se tähän. :) Kiitos kaikille, jotka kommentoitte! :)