lauantai 12. marraskuuta 2011

Sormuksia

Tämä postaus olisi pitänyt tehdä jo kuukausi sitten, mutta se on vähän jäänyt... Jokin aika sitten ystäväni  oli salaperäisesti kysellyt facebookissa minulta, mikä olisi kiva väri. Olin tietysti ihan häh mikä väri, häh mikä juttu tää on. Mutta vastaukseksi sain vaa näet sitten, kun tulen teille ;). No, se yllätys sitten oli se, että hän antoi minulle itse tehdyn sormuksen. Olin tietenkin tosi iloinen pikku yllätyksestä, ja ahkerasti olenkin käyttänyt sormusta. Lisäksi hän antoi minulle muutaman valmiin "sormuksen pohjan", vai mitä ne sitten virallisesti onkaan :DD ja testasinkin jo yhden sormuksen tekoa.



ah, tää laatu. ♥ joo toi punainen on kaverin tekemä ja ruskea on minun tekemä. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos haluat ilahduttaa minua jättämällä kommentin tai viestin, kirjoita se tähän. :) Kiitos kaikille, jotka kommentoitte! :)