sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Laskiais-sunnuntaita

Huh, koko viikonloppu, paitsi tänään, on laatikoita pakattu ja viety uudelle väliaikais asunnollemme.  Ei enää ihan samalta näytä koti, mutta silti on vielä aika paljon viemistä sinne. Toisaalta on ihana heittää tavaraa pois ja karsia reilusti turhia asioita, mutta toisaalta monissa ajattelee "tästäkinhän voisi tehdä sitä.. ja tuotakin voisi hyödyntää..", mutta enhän minä kaikista voi silla lailla ajatella. Kohtahan paikat täyttyisi taas tavaroista, joita voisi hyödyntää käsitöissä ym. Noh, ainakin tämä kasvattaa sitä luopumista. :D

Muutto asioiden keskellä olen uudelleen keksinyt vanhat elektroniikka välineemme. Vanhoja VHS- kasetteja olen katsellut. Ennen luulin ettei se vanha VHS-laite edes toimi, mutta toimiihan se. Niitä on minusta paljon kivempi katsella, kuin DVD:tä. Niissä on sellaista mukavaa vanhan tuntu; pientä rätinää, kuvan epätarkkaa kuvaa ymym. Tekisi mieli ostaa lisää nuita kasetteja. :D on ne niin ihania. ♥

Myös perinteistä playstation 1 pelattiin sisarusten kesken viikonloppuna. Hah, millonkohan viimeksi niitäkin pelejä olin pelannut? No, ei tämä viikonloppu ihan sohvan nurkilla mennyt. Kävimme me perinteisellä laskiaismäessä ja ompelukoneella huristelin uutta projektia. Hyvää Laskiais-sunnuntaita kaikille! ♥







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos haluat ilahduttaa minua jättämällä kommentin tai viestin, kirjoita se tähän. :) Kiitos kaikille, jotka kommentoitte! :)